Автор Тема: Съвети за рекламиране във Фейсбук  (Прочетена 4742 пъти)

motivator

  • Начинаещ
  • *
  • Рейтинг: 0
  • Пол: Мъж
  • Публикации: 1
Съвети за рекламиране във Фейсбук
« -: февруари 11, 2011, 04:36:33 pm »

Фейсбук е най-голямата социална мрежа. Компанията надмина 600-милионния си потребител отдавна и мениджмънта обяви новата си email система. През 2009 г. Марк Зукърбърг беше признат от списание „Time” за „Човек на Годината”.

През 2010 г. компании и организации от различни големини и географски ширини се възползваха от всичко, което Facebook успя да им предложи. А повече от задоволителна беше степента, в която фирмите интегрираха Фейсбук – и другите социални мрежи – в своя маркетинг микс.

Сигурно всички сте чували, а някой от нас са и участвали в няколко успешни кампании на фирми, които са използвали свои брандирани страници във Фейсбук, като целеви страници и като резултат са успели да конвертират хиляди фенове.

И разбира се можем само да се поучим от подобни успешни кампании. Ето и няколко съвета, които са основа на успеха на рекламните кампании във Фейсбук. Вие може да ги промените, за да са удобни за вашия бизнес или да ги имплементирате, така както са в своите Facebook рекламни кампании.

Съвети за рекламиране във Фейсбук:

- Бъдете забавни, помагащи и енергични. Когато хората попаднат на вашата Фейсбук страница, те в повечето случаи търсят нещо да им грабне вниманието. Не ги разочаровайте!

 - Вкарвайте видео и много снимки във вашата Фейсбук страница. Няма смисъл да пращате хората да гледат вашите видео клипове в YouTube. Можете да задържите хората върху страницата си.

 - Организирайте състезания във Facebook страницата си. За да може да влязат в състезанието, една успешна компания накара потребителите й да коментират на поста за наградата във Facebook.

 - Интегрирайте традиционната реклама и реклама във Фейсбук. Иконата/логото на Фейсбук е достатъчно известно и трябва да се използва на хартиени материали. Това е добър начин да промотирате състезания и да подтикнете хората да се запишат за вашата фен страница.

- Представете новите си продукти и услуги във Facebook. В повечето случаи хората, които се записват за вашата Фейсбук страница са вашите най-лоялни клиенти. Наградете ги като им пуснете информация за нов продукт, преди всички останали. Ако успеете да го направите правилно, същите тези хора, ще ви помогнат да разпространите информацията по-бързо, като се похвалят на приятелите си.

Част от тези съвети са от книгата на Маркетинг Шерпа с Топ 5-те Фейсбук успешни кампании на 2010, която можете да свалите и да прочетете (на английски) в страницата тук:
www.marketingsherpa.com
Активен