Автор Тема: Рекламите, които предизвикват емоции имат успех  (Прочетена 2793 пъти)

Gloriana

  • Младши потребител
  • **
  • Рейтинг: 7
  • Пол: Жена
  • Публикации: 56

Освен това е важна и репутацията на фирмата, която представят, както и медията, в която рекламите са представени. Емоционално ориентираните реклами са най-успешни, според вицепрезидентът на BBC Worldwide - Том Боуман, който изнася презентация на изложението за дигитален бизнес Webit 2010.

31% от решенията, които взимаме, се основават на емоционалната ни реакция. Затова рекламните кампании, дори за най-обикновени продукти, са по-успешни, когато залагат на емоцията”, споделя Боуман.

Тенденцията в онлайн рекламата е да расте таргетирането според поведението и интересите на потребителите в мрежата. Към май 2010 г. делът на таргетираната реклама в онлайн портфейла на BBC е близо 12%, разкрива вицепрезидентът.

Според него, при продажба на интернет реклама трябва да се заимства подходът от телевизията и външната реклама. "Те предлагат ограничено количество позиции. По същия начин и на един сайт няма смисъл да продаваме реклами, които знаем, че не са атрактивни за купуване".

За успеха на рекламните послания е важна и репутацията на носителя им, смята Боуман. 94% от посетителите на сайта с новини на BBC влизат в него директно, без да ползват интернет търсачки. 64% oт потребителите посещават страницата по няколко пъти на ден, а статистиката показва, че посетители на сайта са поне една четвърт от бизнес елита в Европа.
Активен
The power of imagination makes us infinite.