Автор Тема: Добри бизнес съвети от американски мениджъри  (Прочетена 3112 пъти)

Gloriana

  • Младши потребител
  • **
  • Рейтинг: 7
  • Пол: Жена
  • Публикации: 56

Списание Форбс, публикува част от най-добрите бизнес съвети на известни американски мениджъри. Част от тях са: да признаваш качествата на другите, да бъдеш любезен и да не се лакомиш да „обереш до шушка” партньорите си по време на преговори.

Мултимилиардерът Уорън Бъфет казва: “Ние сме прави, не когато всички споделят нашето решение, а когато то се основава на точни факти”.

Президентът на веригата барове и кафета Старбъкс, Хауърд Шулц, пък мисли, че за да успее човек, трябва да “оцени онези качества у хората, които той самият не притежава и да наеме на работа точно такива хора”.

Самнър Редстоун, който е шеф на медийната групировка Виаком, ни напомня за съвета на бившия шеф на финансовата компания „Bear Stearns”, когато всички го разубеждавали да купи известния музикален канал MTV: “Трябва да слушаш инстинкта си, а не да слушаш хората, които искат да спрат действията ти”. “Преди хората казваха, че съм дал много пари за MTV, защото това била само някаква преходна мода. Само че аз разбрах още тогава, че това не е просто един музикален канал, това е канал от ново поколение”, се похвалил г-н Редстоун.

Шефката на Интернет аукциона „eBay”, Мег Уитман, споделя, че принципът, от който се ръководи е съвет, получен от баща й, когато била съвсем малка. Той гласял “бъди мила с хората”. Майка й пък я съветвала никога да не обезкуражава хората с претекста, че са глупави или пък, че никой не прави така.

Босът на медийния гигант „Time Warner”, Дик Парсънс, си спомня съвет на един от предшествениците си отпреди 15 години, който му казал: “Дик, светът около нас е ограничен, а животът, който трябва да живеем е дълъг. Винаги ще се срещаш с едни и същи хора. Ето защо, когато водиш преговори, трябва да се постараеш всяка от страните да остане доволна”.
Активен
The power of imagination makes us infinite.